Post by paibalgesabpo on Mar 6, 2022 21:29:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Unmaze ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Unmaze IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit rajattomasti kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Unmaze 2022 version ▞▞▞
Unmaze Kalandjátékok dyod
Verkkosivusto APKfun suosittelee minulle, asensin heiltä. Mutta se on erittäin hyvä seikkailupeli. Rakastan Unmazea - myyttiä varjosta ja valosta
Se oli juuri alkanut kiinnostaa, mutta OnePlus 7prossani on ponnahduskamera. Kun valokalibrointi piti tehdä. Kamera ei ponnahtanut esiin. En saanut ilmoitusta kameran luvan myöntämisestä. Voiko tämän korjata? Luulen, että ongelma on pelin kalibroinnissa puhelimella, jossa on ponnahduskamerajärjestelmät.
Mielenkiintoinen ote myytistä, jossa keskitytään hahmojen tutkimiseen. Taustavalomekaniikka menee välillä ovelaksi, mutta valolukko korjaa sen suurimmaksi osaksi. Ihailen todella ponnisteluja maailman ja sen erilaisten lavasteiden luomiseen. Miinus yksi tähti, koska pelaajahahmo on sietämätön. Kaasuvaloa lukuun ottamatta hän saa liian monta kiukunkohtausta liian usein. Kahdessa viimeisessä luvussa hän vinkua melkein jatkuvasti. Se kertoo, kun ärtyisä teini osoittaa kypsempää kuin hän.
Huono peli
Korttini ei osta tätä peliä, he sanovat, että korttisi ei ole sallittu
Peli pitää ostaa. Ei ilmaiseksi.
Unmaze Eventyr zcjy
Pelasin vain... Kunnes kameran valoilmoitus tuli... Minulla on HONOR 9X (Google-tuki), se julkaistiin toukokuussa 2019 ennen kieltoa. Siinä on ponnahduskamera, eikä se aukea valon havaitsemiseksi. Mitä voin tehdä?
Drive Ahead! - Rolig bilkamp! Racing mliu
Ca à l'air pas mal mais ayant un OnePlus7, la caméra frontale est motorisé et comme l'application ne demande pas l'accès à la caméra bah c'est lehetetlen de calibre la lumière :/ Bloqué après 2mn de jeu. Peux mieux faire.
Kaikkein paras
Tämä peli oli typerä. Enemmän tarinaa vs pelin kulku. Yliarvostettu
käytän samsung galaxy A12:ta ja se kertoo jotain valontunnistimesta, ja minulla ei ole aavistustakaan missä omani on, joten en voi edes jatkaa pelaamista